Začíná říjen 2017. Web mám ready. Jediné, co zbývá vytvořit jsou profily
na sociálních sítích.
na sociálních sítích.
Sice už mám profil na facebooku, ale když už se chci ty sociální sítě více naučit, tak pěkně od nuly. Další challenge. Vytvářím nový profil na facebooku a stránku
k sešitu.
k sešitu.
Facebook volím z toho důvodu, že mi přišel stále takový víc komunitní a ne moc formální. LinkedIn už jsem měl ale moc jsem ho nepoužíval a jediné, co mi tam chodilo byl hiring. Twitter využívám jako informační kanál. Přijde mi fajn ale nevím jestli je tam někdo, koho by to zajímalo. Instagram používám na zachycení takových “designovek”, každopádně tady bude určitě moje cílovka.
Designéři sdílí svůj proces každý den, chtělo by to tu rozjet trošku víc.
Designéři sdílí svůj proces každý den, chtělo by to tu rozjet trošku víc.
Připravil jsem fotky na profily. Aby to na každé síti vypadalo konzistentně.
Fotky jsem měl z předešlého focení, takže vybrat set nebylo vůbec těžké.
Fotky jsem měl z předešlého focení, takže vybrat set nebylo vůbec těžké.
Teď už jen připravit content. No to bude problém. Co tam mám dát?
“Nevim, to se pak pořeší, hlavně ať už je to venku :D”. Profily jsou vypublikované
a web už taky běží. Ještě jsem na něj rychle nasadil Google Analytics,
abych měl přehled. Tak teď už jen počkat na ty likes a rekordní návštěvnost. :D
“Nevim, to se pak pořeší, hlavně ať už je to venku :D”. Profily jsou vypublikované
a web už taky běží. Ještě jsem na něj rychle nasadil Google Analytics,
abych měl přehled. Tak teď už jen počkat na ty likes a rekordní návštěvnost. :D
A víte co se stalo?
Chvilka napětí…
Vůbec nic.
První posty se mi podařilo dát dohromady až skoro po týdnu. A ten další
na tom byl dost podobně. Většinou stejně formulované věty z webu.
Sakra a jak na to tedy?
na tom byl dost podobně. Většinou stejně formulované věty z webu.
Sakra a jak na to tedy?
V tu chvíli mi došlo, že to sám nemůžu zvládnout. Chce to dostat víc mezi lidi.
Ale jak?
Ideálně někomu sešit dát a poprosit ho o vyzkoušení a případně zasdílení.
Hlavně ať vím, jak se to používá někomu jinému, kromě mě. Jakým způsobem
ale lidi oslovit? Jakožto introvertovi mi vstávaly vlasy na hlavě hrůzou při představě, že někomu klepu na dveře a nutím mu můj produkt. Musí to jít i jinak.
Hlavně ať vím, jak se to používá někomu jinému, kromě mě. Jakým způsobem
ale lidi oslovit? Jakožto introvertovi mi vstávaly vlasy na hlavě hrůzou při představě, že někomu klepu na dveře a nutím mu můj produkt. Musí to jít i jinak.
Každý máme svojí bublinu lidí, kterou na sociálních sítích sledujeme.
Proto mi přišlo nejrychlejší a nejpraktičtější lidem napsat zprávu do chatu
a počkat jestli se bude něco dít. Někdy to ale NĚCO zařídí za nás(tomu “něčemu” teď říkejme třeba osud, jinak jsem za ten čas na to vygooglil slovo
synchronicita :)).
Proto mi přišlo nejrychlejší a nejpraktičtější lidem napsat zprávu do chatu
a počkat jestli se bude něco dít. Někdy to ale NĚCO zařídí za nás(tomu “něčemu” teď říkejme třeba osud, jinak jsem za ten čas na to vygooglil slovo
synchronicita :)).
Potřebuju do dostat víc mezi lidi
Luboše Volkova jsem sledoval na instagramu. Jeho práce je opravdu prvotřídní
a byl to první člověk, který mě ve spojení instagramu a feedbacku napadl.
Tou dobou na instáči vyhlásil soutěž o sešit z Ameriky, díky kterému jsem začal dělat ten svůj. Byla to klasická giveaway soutěž. Říkal jsem si, že ho stejně chci oslovit, tak proč bych to neudělal prostřednictvím soutěže. Odpověděl jsem
na otázku v soutěži a tak nějak na to zapomněl. Asi o týden později
jsem si všimnul, že mě na instagramu někdo označil.
Byl to Luboš a byl jsem jedním z pár lidí, kteří sešit vyhráli.
a byl to první člověk, který mě ve spojení instagramu a feedbacku napadl.
Tou dobou na instáči vyhlásil soutěž o sešit z Ameriky, díky kterému jsem začal dělat ten svůj. Byla to klasická giveaway soutěž. Říkal jsem si, že ho stejně chci oslovit, tak proč bych to neudělal prostřednictvím soutěže. Odpověděl jsem
na otázku v soutěži a tak nějak na to zapomněl. Asi o týden později
jsem si všimnul, že mě na instagramu někdo označil.
Byl to Luboš a byl jsem jedním z pár lidí, kteří sešit vyhráli.
Hned jsem mu tedy napsal, že jsem ho stejně chtěl kontaktovat a jestli nemá někdy čas třeba na krátký call. Vyšlo to! Po domluvě jsme si za 2 dny na to volali a já se na druhé straně příjímače snažil vysvětlit, co dělám. Ano, elevator pitch jsem fakt neměl. Nervozitou jsem nevěděl skoro nic. Nápad se ale líbil. Výtky padly k brandingu a logu. Je stále co vylepšovat. Den na to jsem odesílal sešit Lubošovi do kanceláře. První feedback za mnou… Nebylo to tak těžké,
jak se mohlo zdát, třeba to vyjde i příště…
jak se mohlo zdát, třeba to vyjde i příště…
Zatím se mějte suprově! 😀
Díky za váš čas a za přečtení.
Budu rád za sdílení a kdyby jste měli jakýkoliv dotaz,
ozvěte se mi na info@poon.cz
ozvěte se mi na info@poon.cz
Jestli se chcete mrknout co dělám, tak tady najdete odpověď :)
O POONBOOKu se můžete dozvědět více zde.