Pořád tomu ještě něco chybělo. Moc jsem nevěděl, co dál tvořit. Na co se více zaměřit. Web je sice spuštěný, na sociální sítě taky něco dávám ale není to pořád ono.
V prvních dílech jsem říkal, že jsem poslouchal podcasty. Převážně ty od portálu
Na volné noze. V lednu 2017 se na youtube objevil videorozhovor s
Michelle Losekoot. Jak jsem toho ale tenkrát moc nevěděl, nedokázal jsem si představit, že bych začal spolupracovat s marketingovým specialistou. Vždyť je toho plný internet a stačí si pustit pár videí, že?
Ne až tak uplně. Jak chcete hledat návody, když ani pořádně nevíte, čeho chcete docílit. Nejde pořád dokola střílet od boku. Říkal jsme si, že se v tom už topit nebudu. Po novém roce následoval pokus číslo dvě a Michelle v inboxu přistála nová zpráva. Po výměně pár e-mailů jsme domluveni na polovinu února.
Je na čase si vyspecifikovat, co chci probrat, abychom využili odpoledne naplno.
Vyrobil jsem si myšlenkovou mapu, abych dostal chaos z hlavy. Nebylo to snadné. Témat, které jsem chtěl pořešit bylo moc. Prošel jsem různá marketingová fóra, weby a snažil se zjistit, co největší množství témat, která se pojí s tím mým.