Na našich webových stránkách používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější zážitek tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na tlačítko "Přijmout vše" souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit "Nastavení souborů cookie" a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Přehled o ochraně soukromí
Tyto webové stránky používají soubory cookie ke zlepšení vašich zkušeností při procházení webových stránek. Z nich jsou ve vašem prohlížeči uloženy soubory cookie, které jsou klasifikovány jako nezbytné, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webových stránek. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak tyto webové stránky používáte. Tyto soubory cookie se do vašeho prohlížeče ukládají pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost se z těchto souborů cookie odhlásit. Odhlášení od některých z těchto souborů cookie však může ovlivnit vaše prohlížení.
Nezbytné
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webových stránek. Tyto soubory cookie zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webových stránek, a to anonymně.
Funkční
Disabled
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Výkonnostní a analytické
Disabled
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webovými stránkami. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře odskočení, zdroji návštěvnosti atd.
Reklama a ostatní
Disabled
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace pro poskytování reklam na míru.

Ostatní nekategorizované soubory cookie jsou ty, které se analyzují a zatím nebyly zařazeny do žádné kategorie.
Po práci legraci 10
2019-05-15 14:47
Pořád tomu ještě něco chybělo. Moc jsem nevěděl, co dál tvořit. Na co se více zaměřit. Web je sice spuštěný, na sociální sítě taky něco dávám ale není to pořád ono.

V prvních dílech jsem říkal, že jsem poslouchal podcasty. Převážně ty od portálu Na volné noze. V lednu 2017 se na youtube objevil videorozhovor s Michelle Losekoot. Jak jsem toho ale tenkrát moc nevěděl, nedokázal jsem si představit, že bych začal spolupracovat s marketingovým specialistou. Vždyť je toho plný internet a stačí si pustit pár videí, že?
Ne až tak uplně. Jak chcete hledat návody, když ani pořádně nevíte, čeho chcete docílit. Nejde pořád dokola střílet od boku. Říkal jsme si, že se v tom už topit nebudu. Po novém roce následoval pokus číslo dvě a Michelle v inboxu přistála nová zpráva. Po výměně pár e-mailů jsme domluveni na polovinu února.

Je na čase si vyspecifikovat, co chci probrat, abychom využili odpoledne naplno.

Vyrobil jsem si myšlenkovou mapu, abych dostal chaos z hlavy. Nebylo to snadné. Témat, které jsem chtěl pořešit bylo moc. Prošel jsem různá marketingová fóra, weby a snažil se zjistit, co největší množství témat, která se pojí s tím mým.
Myšlenkové mapy jsem si hodně oblíbil…
Možná vás zajímá, proč jsem si vybral zrovna Michelle, když jsem mohl poprosit a domluvit kohokoliv jiného. Má to pár důvodů. Když už něco dělám, chci aby to bylo pořádně a výsledek stál za to. Poslal jsem do tvorby sešitu hodně energie, nespočet víkendů a volného času(jako fakt hodně :)). Malými krůčky se snažím posouvat stále dál. Nechci dlouze vybírat někoho z marketingové scény. Video je mocný kouzelník. Během půl hodiny víte, s kým budete pracovat, jak nad věcmi uvažuje a jak probíhá jeho pracovní proces. Navíc prostě chcete dělat s člověkem, který s sebou na schůzky bere labradora, dělá couchsurfing, píše super blog, napsal knížku a má v tom, co dělá, přehled a styl. Informace z podcastu mi dali zelenou, že když někoho z marketingu oslovit, bude to zrovna Michelle.
Autor ilustrace: Tereza Pešková
Mindset se kterým jsem na meeting šel byl jednoznačný. Dozvědět se, jak zvýšit publikum na sociálních sítích a jaké posty přidávát, aby to mělo hlavu a patu.

Třiadvacátého února v pravé poledne, na Palackého v Colore, přichází celkem zajímavý střet s realitou. Dostávám sérii otázek a nemám na ně moc dobrou odpověď. Když se na to teď podívám zpětně, hodně otázek se točilo okolo jednoho magického slůvka…

Proč?

Od té doby jsem ho aplikoval skoro na vše :-D

Proč dělám to, co dělám? Co je mým cílem? Kdo jsou moji zákazníci? Co je trápí? Co chci, aby uživatelé s mým obsahem dělali? A spoustu dalších záludných otázek :-D

Dozvěděl jsem se toho mega moc. Rozdíl mezi vlastností a benefitem(tohle byl asi jeden z největších wow momentů). Jak je to s emocemi v textu. Jak důležitá je konzistentní barevnost ve feedu. Znáte svatou trojici předtím, než budete postovat jakýkoliv post na sítě? Ne? Musí to uživatele buď něčím obohatit, přinést mu informační hodnotu nebo ho pobavit tak, že se bude válet po zemi ještě příští den. Zapiš si to za uši, čtenáři :-D

Za dvě hodiny mi bylo jasné, že mě čeká neskutečné množství práce. Bude hodně co vylešovat ale když už jsem si to vybral, tak nebudu brečet a jdu do toho po hlavě.

Tohle byl hodně zlomový moment v tvorbě jak sešitu, tak i ostatních věcí. Za odpoledne jsem dostal tolik informací, na kterých můžu stavět dál. Začal jsem o tom více přemýšlet. Zároveň jsem se začal více zajímat o psaní a marketing.

Už jsem to říkal i na konci některého dílu a opět se mi to potvrzuje. Spolupracujte s lidmi se kterými spolupracovat chcete, jejichž styl práce a života vás baví. Půjdete raketově dopředu. Věřte mi, není to jen laciná fráze ;)
Made on
Tilda