Na našich webových stránkách používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější zážitek tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na tlačítko "Přijmout vše" souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit "Nastavení souborů cookie" a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Přehled o ochraně soukromí
Tyto webové stránky používají soubory cookie ke zlepšení vašich zkušeností při procházení webových stránek. Z nich jsou ve vašem prohlížeči uloženy soubory cookie, které jsou klasifikovány jako nezbytné, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webových stránek. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak tyto webové stránky používáte. Tyto soubory cookie se do vašeho prohlížeče ukládají pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost se z těchto souborů cookie odhlásit. Odhlášení od některých z těchto souborů cookie však může ovlivnit vaše prohlížení.
Nezbytné
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webových stránek. Tyto soubory cookie zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webových stránek, a to anonymně.
Funkční
Disabled
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Výkonnostní a analytické
Disabled
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webovými stránkami. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře odskočení, zdroji návštěvnosti atd.
Reklama a ostatní
Disabled
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace pro poskytování reklam na míru.

Ostatní nekategorizované soubory cookie jsou ty, které se analyzují a zatím nebyly zařazeny do žádné kategorie.
Po práci legraci 15
2019-07-03 16:08
Záměrným tréninkem to minule končilo, teď to ním bude začínat. Říká se, že trvá 10 000 hodin, než se v tom, co děláte stanete experty.
Ne že bych se chtěl stát profíkem na obsah, jen mě ale baví tyhle věci propojovat a hrát si s nimi v designu. Nějak se začít musí.

Začínám tedy 2x v týdnu na instagramu vydávat seriál #coposloucham & #prazsketagy. Při práci hudbu poslouchám většinu dne, proto mi přijde fajn podělit se o oblíbené kousky.

Jsem fanda do graffiti. Ve škole mě bavilo si je pořád čmárat. Hlavně teda o hodinách matiky… Ve městech mi pomalované zdi nevadí(kromě ztagovaných památek). Rád sleduju různé styly, všímám si každého tahu, když procházím ulicí. Proto přišel nápad to sdílet.
Záměrný trénink v podobě příprav seriálu na instagram
I když to vycházelo pouze 2x do týdne, dalo mi to až neuvěřitelný záměrný trénink. Najednou nemůžete jet tolik na autopilota. Musíte se zastavit, vyfotit něco zajímavého(případně si všimnou toho, co nejčastěji posloucháte) a poznamenat si to. Udělal jsem si z toho zvyk. Každou neděli dopoledne jsem si na hodinu sedl, vše zpracoval a připravil design. Muselo to být na další týden připravené. Hodina za týden nebyla moc, ale stačila k tomu, abych pomocí těchto malých krůčků začal nenásilnou formou sdílet a zpracovávat různá témata.

V červenci 2018 jsme se s Riganti týmem připravovali na největší vývojářskou .NET konferenci, která kdy v Čechách byla — Update Conference Prague 2018. Potřebovali jsme poradit s marketingem, protože cílit na programátorské publikum není zrovna jednoduché. A tak Pavel domluvil konzultaci se Zuzkou Vítkovou. Zuzka je crossfield freelancer, má rozhled jak v produkci eventů, tak v tvorbě různorodého contentu.

Vzhledem k tomu, že má Zuzka všeobecný přehled, dobré nápady a je zastánkyní synergické spolupráce, přišel jsem na myšlenku, že bych si s ní mohl dát marketingovou konzultaci. Třeba přijdeme na něco nového. Myšlenková mapa se od února z meetingu s Michelle trošku rozrostla. Neměl jsem žádný problém nebo přesnou definici toho, co chci řešit. Brainstorming se občas hodí.

Z brainstormingu vyšla ale jedna novinka. Bylo by fajn pro sešit založit separátní instagramovou page, abych rozdělil komunikaci na osobním profilu a obsah ohledně sešitu soustředil na jednu stránku.
Mezitím mě na twitteru, začal sledovat Lukáš Fronk. Fotograf, který přes 20 let fotí Lucii Bílou, youtuber a technologický nadšenec. POONBOOK se mu líbil a přišel mu zajímavý. Tak jsem neváhal a jeden mu poslal. O pár týdnů mi udělal super promo přímo u něj na instagramu.

Nikdo neříká, že je POONBOOK jen pro designéry(i když to tak může působit). Každý, kdo se točí kolem příprav webu, ať je to copywriter, fotograf, markeťák… může sešit využít k rychlé skice nebo předání nápadu.

Postupem času se na to nabalovali další věci…
Made on
Tilda