I když to vycházelo pouze 2x do týdne, dalo mi to až neuvěřitelný záměrný trénink. Najednou nemůžete jet tolik na autopilota. Musíte se zastavit, vyfotit něco zajímavého(případně si všimnou toho, co nejčastěji posloucháte) a poznamenat si to. Udělal jsem si z toho zvyk. Každou neděli dopoledne jsem si na hodinu sedl, vše zpracoval a připravil design. Muselo to být na další týden připravené. Hodina za týden nebyla moc, ale stačila k tomu, abych pomocí těchto malých krůčků začal nenásilnou formou sdílet a zpracovávat různá témata.
V červenci 2018 jsme se s
Riganti týmem připravovali na největší vývojářskou .NET konferenci, která kdy v Čechách byla —
Update Conference Prague 2018. Potřebovali jsme poradit s marketingem, protože cílit na programátorské publikum není zrovna jednoduché. A tak
Pavel domluvil konzultaci se
Zuzkou Vítkovou. Zuzka je crossfield freelancer, má rozhled jak v produkci eventů, tak v tvorbě různorodého contentu.
Vzhledem k tomu, že má Zuzka všeobecný přehled, dobré nápady a je zastánkyní synergické spolupráce, přišel jsem na myšlenku, že bych si s ní mohl dát marketingovou konzultaci. Třeba přijdeme na něco nového. Myšlenková mapa se od února z meetingu s Michelle trošku rozrostla. Neměl jsem žádný problém nebo přesnou definici toho, co chci řešit. Brainstorming se občas hodí.
Z brainstormingu vyšla ale jedna novinka. Bylo by fajn pro sešit založit separátní
instagramovou page, abych rozdělil komunikaci na osobním profilu a obsah ohledně sešitu soustředil na jednu stránku.
Mezitím mě na twitteru, začal sledovat
Lukáš Fronk. Fotograf, který přes 20 let fotí Lucii Bílou, youtuber a technologický nadšenec. POONBOOK se mu líbil a přišel mu zajímavý. Tak jsem neváhal a jeden mu poslal. O pár týdnů mi udělal super promo přímo u něj na instagramu.
Nikdo neříká, že je POONBOOK jen pro designéry(i když to tak může působit). Každý, kdo se točí kolem příprav webu, ať je to copywriter, fotograf, markeťák… může sešit využít k rychlé skice nebo předání nápadu.
Postupem času se na to nabalovali další věci…