Na našich webových stránkách používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější zážitek tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na tlačítko "Přijmout vše" souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit "Nastavení souborů cookie" a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Přehled o ochraně soukromí
Tyto webové stránky používají soubory cookie ke zlepšení vašich zkušeností při procházení webových stránek. Z nich jsou ve vašem prohlížeči uloženy soubory cookie, které jsou klasifikovány jako nezbytné, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webových stránek. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak tyto webové stránky používáte. Tyto soubory cookie se do vašeho prohlížeče ukládají pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost se z těchto souborů cookie odhlásit. Odhlášení od některých z těchto souborů cookie však může ovlivnit vaše prohlížení.
Nezbytné
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webových stránek. Tyto soubory cookie zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webových stránek, a to anonymně.
Funkční
Disabled
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Výkonnostní a analytické
Disabled
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webovými stránkami. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře odskočení, zdroji návštěvnosti atd.
Reklama a ostatní
Disabled
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace pro poskytování reklam na míru.

Ostatní nekategorizované soubory cookie jsou ty, které se analyzují a zatím nebyly zařazeny do žádné kategorie.
Po práci legraci 33
2020-06-13 11:19
Dobby dostal roušku, Dobby je volný. I tak by se dalo charakterizovat období od března dál. Tyhle měsíce se mi slily do jednoho nekončícího jara. Teďka už je polovina června. Do studia jezdím už měsíc pravidelně. Zpátky v plném pracovním nasazení.

Takže jaká je situace. S Jakubem Kantorem jsme udělali celkem asi 6 streamů. Pořád jsme bojovali s kvalitou a nahrávacím procesem. Instagram nám hází klacky pod nohy. Buď se to nenahraje, nebo je obraz napřed, nebo nejde zvuk. Nebo kombinace všeho. Takže vymýšlíme koncept toho, jak to uchopit trošku udržitelněji. Každopádně se můžete podívat na těch pár streamů, co se podařilo nahrát tady. 👉 https://www.youtube.com/channel/UCah_thaiWk3SwRVVrSUXE0w/videos👈

Období v karanténě jsem taky využil k učesání svého webu. A když už jsem v tom byl… tak přišel na řadu i web pro Kolabo. Dlouho jsme se ptali lidí okolo, jak chápou to, co děláme. Podle webu samozřejmě. A nikdo moc nevěděl. Hodně lidem to evokovalo „filozoficko-abstraktní“ tým lidí. Takže, když během pandemie zbylo trochu času, pustil jsem se do nového webu. Výsledek můžete vidět na http://bit.ly/kolabocz.

Změnou prošla i samotná duše projektu. Jsme kreativní label. Skupina lidí z různých odvětví kreativního byznysu, která se vám postará o prezentaci a komunikaci vaší značky nebo projektu. Takže jestli před sebou máte velkou výzvu a sháníte parťáka na spolupráci… ozvěte se. :)

Taky se vám stává, že nesrozumitelně vysvětlíte klientovi, jaký proces nás během tvorby webu nebo webové aplikace čeká? To není chyba zákazníka, že nepochopí, co je to moodboard nebo wireframe. To je především chyba designéra. No a protože se sem tam nějaká chyba objeví, dal sem si dneska prostor na to, zlepšit vysvětlovací proces. Na papíru se věci lépe vysvětlují, to už vím z tvorby Poonbooku protože to mají lidé hmatatelně v rukách. Je to něco fyzického. Žádný abstraktní výraz z angličtiny, který slyší poprvé. A tak sem dal dokupy několik A4 s pojmy z procesu a vedle toho screenshot toho, jak může vypadat výsledek. Jsem zvědavej, jestli to pomůže a jestli se zákazníci budou cítit o trošku lépe, když to uvidí v trošku jiném kontextu.

Co se samotné práce týče, za poslední měsíc si nepřipadám jako designér ale něco mezi projekťákem a accountem. Může za to hlavně ta před-projektová část. Kdy za vámi přijde klient a vy ho provádíte tím počátečním procesem. Přes zadání, nacenění apod… To jsem dělal vlastně i před karanténou. Ne však tak často, jako teď. U větších nebo dlouhodobějších projektů je to jednou za čas. Ale když se vám seběhne spousta menších věcí, zjistíte, že bez pořádného plánování času a toho, kdy co budete dělat se neobejdete. Zrovna plánování je věc, za kterou pandemii fakt vděčím. Myslím, že jsem byl organizovaný i předtím. Teďka jsem si udělal nový zvyk. A to, že fakt všechno, co musím udělat dávám na pevno do kalendáře. A teda samozřejmě i do todo listu. Z todo listu to pak jen přebírám a házím na pevné termíny. Je to boží. Doporučuju. Když to spojím s technikou pomodoro, kterou mě naučili ve WorkLabs, tak je to skvělá kombinace. Jen se do toho občas donutit.

A co se týče tohoto blogu. Pořád mě to baví. Jen jsem si všimnul, že nějak ze setrvačnosti to dávám pořád jako část obsahu pro Poonbook. Už dávno to není jen o sešitu. Proto to teďka budu dávat i na osobní profil a možná i na LinkedIn. Nikdy bych neřekl, že mě psaní si takového “deníčku” chytne. Píšete si něco podobného? Klidně i do šuplíku. Dejte mi vědět. Zatím čágo.

P.S. Je sobota večer a jsem fakt extrémně línej vybírat další fotky do článku, tak sorry za to, že to není něčím vyšperkovaný. :)
Made on
Tilda