Na našich webových stránkách používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější zážitek tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na tlačítko "Přijmout vše" souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit "Nastavení souborů cookie" a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Přehled o ochraně soukromí
Tyto webové stránky používají soubory cookie ke zlepšení vašich zkušeností při procházení webových stránek. Z nich jsou ve vašem prohlížeči uloženy soubory cookie, které jsou klasifikovány jako nezbytné, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webových stránek. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak tyto webové stránky používáte. Tyto soubory cookie se do vašeho prohlížeče ukládají pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost se z těchto souborů cookie odhlásit. Odhlášení od některých z těchto souborů cookie však může ovlivnit vaše prohlížení.
Nezbytné
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webových stránek. Tyto soubory cookie zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webových stránek, a to anonymně.
Funkční
Disabled
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Výkonnostní a analytické
Disabled
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webovými stránkami. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře odskočení, zdroji návštěvnosti atd.
Reklama a ostatní
Disabled
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace pro poskytování reklam na míru.

Ostatní nekategorizované soubory cookie jsou ty, které se analyzují a zatím nebyly zařazeny do žádné kategorie.
Po práci legraci 7
2019-03-31 13:18
Začíná říjen 2017. Web mám ready. Jediné, co zbývá vytvořit jsou profily na sociálních sítích.

Sice už mám profil na facebooku, ale když už se chci ty sociální sítě více naučit, tak pěkně od nuly. Další challenge. Vytvářím nový profil na facebooku a stránku k sešitu.

Facebook volím z toho důvodu, že mi přišel stále takový víc komunitní a ne moc formální. LinkedIn už jsem měl ale moc jsem ho nepoužíval a jediné, co mi tam chodilo byl hiring. Twitter využívám jako informační kanál. Přijde mi fajn ale nevím jestli je tam někdo, koho by to zajímalo. Instagram používám na zachycení takových “designovek”, každopádně tady bude určitě moje cílovka. Designéři sdílí svůj proces každý den, chtělo by to tu rozjet trošku víc.

Připravil jsem fotky na profily. Aby to na každé síti vypadalo konzistentně. Fotky jsem měl z předešlého focení, takže vybrat set nebylo vůbec těžké.
Teď už jen připravit content. No to bude problém. Co tam mám dát? “Nevim, to se pak pořeší, hlavně ať už je to venku :D”. Profily jsou vypublikované a web už taky běží. Ještě jsem na něj rychle nasadil Google Analytics, abych měl přehled. Tak teď už jen počkat na ty likes a rekordní návštěvnost. :D

A víte co se stalo?
Chvilka napětí…
Vůbec nic.

První posty se mi podařilo dát dohromady až skoro po týdnu. A ten další na tom byl dost podobně. Většinou stejně formulované věty z webu. Sakra a jak na to tedy?

V tu chvíli mi došlo, že to sám nemůžu zvládnout. Chce to dostat víc mezi lidi. Ale jak?

Ideálně někomu sešit dát a poprosit ho o vyzkoušení a případně zasdílení. Hlavně ať vím, jak se to používá někomu jinému, kromě mě. Jakým způsobem ale lidi oslovit? Jakožto introvertovi mi vstávaly vlasy na hlavě hrůzou při představě, že někomu klepu na dveře a nutím mu můj produkt. Musí to jít i jinak.

Každý máme svojí bublinu lidí, kterou na sociálních sítích sledujeme. Proto mi přišlo nejrychlejší a nejpraktičtější lidem napsat zprávu do chatu a počkat jestli se bude něco dít. Někdy to ale NĚCO zařídí za nás(tomu “něčemu” teď říkejme třeba osud, jinak jsem za ten čas na to vygooglil slovo synchronicita :)).
Potřebuju do dostat víc mezi lidi
Luboše Volkova jsem sledoval na instagramu. Jeho práce je opravdu prvotřídní a byl to první člověk, který mě ve spojení instagramu a feedbacku napadl. Tou dobou na instáči vyhlásil soutěž o sešit z Ameriky, díky kterému jsem začal dělat ten svůj. Byla to klasická giveaway soutěž. Říkal jsem si, že ho stejně chci oslovit, tak proč bych to neudělal prostřednictvím soutěže.

Odpověděl jsem na otázku v soutěži a tak nějak na to zapomněl. Asi o týden později jsem si všimnul, že mě na instagramu někdo označil. Byl to Luboš a byl jsem jedním z pár lidí, kteří sešit vyhráli.

Hned jsem mu tedy napsal, že jsem ho stejně chtěl kontaktovat a jestli nemá někdy čas třeba na krátký call. Vyšlo to! Po domluvě jsme si za 2 dny na to volali a já se na druhé straně příjímače snažil vysvětlit, co dělám. Ano, elevator pitch jsem fakt neměl. Nervozitou jsem nevěděl skoro nic. Nápad se ale líbil. Výtky padly k brandingu a logu. Je stále co vylepšovat. Den na to jsem odesílal sešit Lubošovi do kanceláře. První feedback za mnou… Nebylo to tak těžké, jak se mohlo zdát, třeba to vyjde i příště…
Made on
Tilda