Pospíšil Ondřej
WEBOVÁ PREZENTACE
Badger
Záleží nám na tom, co dýcháte.
Jak to probíhalo?
Výchozí stav
Na doporučení jsme se dostali ke klientovi, který prodává a zajišťuje servis a stavební úpravy pro prémiové klimatizační jednotky a tepelná čerpadla japonského výrobce Daikin. Původní web byl cca z roku 2013 a měl rozdělené pole působnosti samotné firmy. Na klimatizace a na stavební úpravy.

Vizuální identita nebyla nastavená, šla po vzoru japonského výrobce. Chtělo redesignovat logo a nastavit vizuální identitu tak, aby byl zachovaný odkaz výrobce a zároveň aby Badger dostal svojí tvář a prémiový vzhled.
start
Nápad
Samotný showroom je trochu speciální. Nachází se přímo vedle O2 Arény a je jediný, takto luxusně zařízený v ČR. Vše si můžete vyzkoušet „na vlastní plíce". Nevymýšleli jsme tudíž kolo a využili tento prostor pro samotnou prezentaci firmy a produktů. Zároveň jsme dostali spoustu vizualizací s produkty přímo od výrobce. Jednoduchost. Minimalismus. Dva základní kameny nového vizuálu.
idea
Realizace
Jednoduchá mapa webu. Flow zákazníka musí směřovat co nejrychleji k poptávkovému formuláři nebo kontaktu. Badger neprodává klimatizace po internetu. Buduje si vztah se zákazníky. Musíte si to vyzkoušet. Nekupujete si to na sezónu ale třeba na 10 let. A to už je něco jiného. Vše musí být jednoduché aby se v tom zorientoval v podstatě každý.

Připravili jsme wireframy a základní šablony pro produkty. Doplnili reálný obsah. Udělali prototyp. Nastavili vizuální styl Vycházeli jsme z požadavku, že logo bude tmavě šedé, případně černé. Což na poli konkurence je docela unikání. Všichni se drží modrobílé varianty. I samotný Daikin to tak má.

Vladimír zpracoval nové logo. Myšlenka, která stojí za novým logem je vlnka. Proudění vzduchu. Oblé tvary, které připomínají oblé tvary samotných produktů. Vše příjemné na pohled. Žádné vyrušení.

Oblé tvary jsme rovnou použili i na webu. Jemná, oblá tlačítka. Přechody mezi sekcemi. Konzistentní ikony. Ostré hrany používáme například u některých fotek. Důvod? Kdyby byly oblé, ztratily by na prémiovém vzhledu.

Modrou barvu, která provází svět klimatizací, jsme použili jen jako doplňkovou barvu. Podtržení, ikonky, aktivní položky apod…

Fotografie a videa jsou vlastní. Badger už svoje fotografie dělal před samotným webem. Takže žádná fotobanka. Vše poctivé a autentické.
proces
Výsledek
Naprostá proměna. Z levně vypadajícího webu, který si člověk nezapamatuje přímo do první ligy. Konkurence ještě takovou změnu neudělala. Takže je Badger na trhu jasně rozpoznatelný a prémiový vzhled z něj přímo dýchá.

A co na to klient?
– „Spolupráce s Ondrou a týmem Kolabo na návrhu designu a realizaci našeho nového webu www.badger.cz probíhala naprosto hladce. Vyzdvihla bych hlavně rychlé pochopení zadání na začátku projektu a dále vstřícnost a kvalitu reakcí v jeho průběhu. Ondra s #kolabocrew nabízí profesionální služby ve svém oboru, a proto můžeme spolupráci s ním vřele doporučit."
voilà
Jak vypadá nové řešení?
Homepage
po redesignu
Produktová
stránka
Detail
produktu
Realizováno v rámci kolabo.cz & esoul.cz
K náhledu na badger.cz
Pojďme se mrknout i na váš projekt...
Made on
Tilda