Realizace
Jednoduchá mapa webu. Flow zákazníka musí směřovat co nejrychleji k poptávkovému formuláři nebo kontaktu. Badger neprodává klimatizace po internetu. Buduje si vztah se zákazníky. Musíte si to vyzkoušet. Nekupujete si to na sezónu ale třeba na 10 let. A to už je něco jiného. Vše musí být jednoduché aby se v tom zorientoval v podstatě každý.
Připravili jsme wireframy a základní šablony pro produkty. Doplnili reálný obsah. Udělali prototyp. Nastavili vizuální styl Vycházeli jsme z požadavku, že logo bude tmavě šedé, případně černé. Což na poli konkurence je docela unikání. Všichni se drží modrobílé varianty. I samotný Daikin to tak má.
Vladimír zpracoval nové logo. Myšlenka, která stojí za novým logem je vlnka. Proudění vzduchu. Oblé tvary, které připomínají oblé tvary samotných produktů. Vše příjemné na pohled. Žádné vyrušení.
Oblé tvary jsme rovnou použili i na webu. Jemná, oblá tlačítka. Přechody mezi sekcemi. Konzistentní ikony. Ostré hrany používáme například u některých fotek. Důvod? Kdyby byly oblé, ztratily by na prémiovém vzhledu.
Modrou barvu, která provází svět klimatizací, jsme použili jen jako doplňkovou barvu. Podtržení, ikonky, aktivní položky apod…
Fotografie a videa jsou vlastní. Badger už svoje fotografie dělal před samotným webem. Takže žádná fotobanka. Vše poctivé a autentické.
proces