Struktura je základ. Prošli jsme starý web a udělali 1:1 mapu webu. Od ní jsme se odrazili a začali škrtat a skládat novou podobu. Na základě Analytics jsme si dali priority na stránky s největší návštěvností a ty jsme začali dělat nejdříve. Zároveň bylo třeba si práci rozdělit na fáze aby se v tom člověk neutopil.
Když byla struktura hotová, začali jsme s wireframy. Nejdříve low-fidelity s umělým obsahem a pak ve spolupráci s
Lídou high-fidelity s reálným obsahem šitým na míru Datasysu.
Rozhodli jsme se, že to celé pojmeme inverzně. Gradient a vizuální komunikaci zachováme v úvodních sekcích, aby to bylo stále rozpoznatelné. Homepage vyčistíme a necháme gradientu trošku větší prostor aby si lidé nemysleli, že jsou na zcela jiném webu.
Na odlišení produktů a jednotlivých stránek jsme použili abstraktní, geometrické elementy po stranách s použitým gradientem + ilustraci.
Nastavil se systém konzistentních boxů a tím se docílilo toho, že nebylo třeba vymýšlet mobilní verzi webu, protože se to dalo jednoduše použít a poskládat.
Na zvýraznění důležitých nadpisů jsem použil „zvýraznění fixou" > jednoduché světlejší pozadí dané barvy, které je přímo za textem, takže se nemusí používat silnější řez písma a zároveň můžete „podtrhnout" v čem je firma nejsilnější.
Na místech, kde to bylo nezbytné jsme použili „garanta služby". Člověka z firmy, kterého jsme dali přímo ke kontaktnímu formuláři. Člověk vidí s kým bude komunikovat.
Lída to všechno zabalila do slov a dala tomu tu správnou tonalitu.