Na našich webových stránkách používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější zážitek tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na tlačítko "Přijmout vše" souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit "Nastavení souborů cookie" a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Přehled o ochraně soukromí
Tyto webové stránky používají soubory cookie ke zlepšení vašich zkušeností při procházení webových stránek. Z nich jsou ve vašem prohlížeči uloženy soubory cookie, které jsou klasifikovány jako nezbytné, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webových stránek. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak tyto webové stránky používáte. Tyto soubory cookie se do vašeho prohlížeče ukládají pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost se z těchto souborů cookie odhlásit. Odhlášení od některých z těchto souborů cookie však může ovlivnit vaše prohlížení.
Nezbytné
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webových stránek. Tyto soubory cookie zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webových stránek, a to anonymně.
Funkční
Disabled
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Výkonnostní a analytické
Disabled
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webovými stránkami. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře odskočení, zdroji návštěvnosti atd.
Reklama a ostatní
Disabled
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace pro poskytování reklam na míru.

Ostatní nekategorizované soubory cookie jsou ty, které se analyzují a zatím nebyly zařazeny do žádné kategorie.
WEBOVÁ PREZENTACE
Datasys
IT pro státní správu a firemní klientelu řešíme už téměř 30 let.
Jak to probíhalo?
  • Výchozí stav
    Udělat proměnu firmě, která se od roku 1994 zabývá IT a vývojem softwaru byla výzva, na kterou se neříká ne. Datasys je rodinná firma. Ale vůbec ne malá. Mají 5 poboček po celé České republice. Původní web měl v základu několik zásadních problémů, které jsme museli vyřešit.

    1. Nedařilo se odprezentovat větším firmám to, co se bez problémů zvládne.
    2. Prezentace produktů byla nepřehledná.
    3. Byla špatně nastavená vizuální komunikace. Malý kontrast na tmavém pozadí, vizuální „těžkost" a zvolená typografie se špatnou čitelností.
    4. Celý web působil hodně anonymně a úplně se ztratil lidský faktor.
    5. Spousta věcí se opakovala a nebyla logicky rozřazená.
    start
  • Nápad
    Vzhledem k tomu, že má firma vytvořených nespočet prezentací, marketingových materiálů apod. nešlo zcela změnit podobu toho, jak bude nový web vypadat. Muselo to vycházet ze stávajícího ale zároveň přinést inovaci a krok dál. Hlavním poznávacím znamením byl modro-zelený gradient, který procházel skrze celý web. Samotný gradient způsoboval problémy s čitelností a přehledností.
    idea
  • Realizace
    Struktura je základ. Prošli jsme starý web a udělali 1:1 mapu webu. Od ní jsme se odrazili a začali škrtat a skládat novou podobu. Na základě Analytics jsme si dali priority na stránky s největší návštěvností a ty jsme začali dělat nejdříve. Zároveň bylo třeba si práci rozdělit na fáze aby se v tom člověk neutopil.

    Když byla struktura hotová, začali jsme s wireframy. Nejdříve low-fidelity s umělým obsahem a pak ve spolupráci s Lídou high-fidelity s reálným obsahem šitým na míru Datasysu.

    Rozhodli jsme se, že to celé pojmeme inverzně. Gradient a vizuální komunikaci zachováme v úvodních sekcích, aby to bylo stále rozpoznatelné. Homepage vyčistíme a necháme gradientu trošku větší prostor aby si lidé nemysleli, že jsou na zcela jiném webu.

    Na odlišení produktů a jednotlivých stránek jsme použili abstraktní, geometrické elementy po stranách s použitým gradientem + ilustraci.

    Nastavil se systém konzistentních boxů a tím se docílilo toho, že nebylo třeba vymýšlet mobilní verzi webu, protože se to dalo jednoduše použít a poskládat.

    Na zvýraznění důležitých nadpisů jsem použil „zvýraznění fixou" > jednoduché světlejší pozadí dané barvy, které je přímo za textem, takže se nemusí používat silnější řez písma a zároveň můžete „podtrhnout" v čem je firma nejsilnější.

    Na místech, kde to bylo nezbytné jsme použili „garanta služby". Člověka z firmy, kterého jsme dali přímo ke kontaktnímu formuláři. Člověk vidí s kým bude komunikovat.

    Lída to všechno zabalila do slov a dala tomu tu správnou tonalitu.
    proces
  • Výsledek
    Na konci stojí web, který se podařilo nadesignovat za 4 měsíce. Je přehledný, konzistentní, má jednotnou komunikaci a zjednodušenou prezentaci produktů i služeb. Vizuální identita navazuje na použité materiály a produktové stránky jsou připravené na odesílání klientům.
    voilà
Nová struktura webu
Prototyp webu
Design webu
Jak vypadá nové řešení?
Homepage
po redesignu
Produktová
stránka
Kontaktní stránka
Stránka s detailem služby
Realizováno v rámci kolabo.cz
K náhledu na datasys.cz
Pojďme se mrknout i na váš projekt...
Made on
Tilda