Na našich webových stránkách používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější zážitek tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na tlačítko "Přijmout vše" souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit "Nastavení souborů cookie" a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Přehled o ochraně soukromí
Tyto webové stránky používají soubory cookie ke zlepšení vašich zkušeností při procházení webových stránek. Z nich jsou ve vašem prohlížeči uloženy soubory cookie, které jsou klasifikovány jako nezbytné, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webových stránek. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak tyto webové stránky používáte. Tyto soubory cookie se do vašeho prohlížeče ukládají pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost se z těchto souborů cookie odhlásit. Odhlášení od některých z těchto souborů cookie však může ovlivnit vaše prohlížení.
Nezbytné
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webových stránek. Tyto soubory cookie zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webových stránek, a to anonymně.
Funkční
Disabled
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Výkonnostní a analytické
Disabled
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webovými stránkami. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře odskočení, zdroji návštěvnosti atd.
Reklama a ostatní
Disabled
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace pro poskytování reklam na míru.

Ostatní nekategorizované soubory cookie jsou ty, které se analyzují a zatím nebyly zařazeny do žádné kategorie.
30 let na trhu a konečně web, který to říká nahlas
Aktivně podporuje obchod, zjednodušuje komunikaci se zákazníky, zvyšuje důvěryhodnost značky, pomáhá týmu efektivněji pracovat s leady a prezentovat klíčové služby
Z webu, který neprodával, jsme vytvořili nástroj, který buduje důvěru a otevírá obchodníkům dveře. Datasys měl co nabídnout, jen to z webu nebylo poznat. Prezentace byla nepřehledná, vizuálně těžká a bez jasného směru. Navíc hodně anonymní. Nový web přinesl moderní strukturu, čitelný design a srozumitelnou komunikaci, která mluví jazykem zákazníků. Díky tomu dnes Datasys působí profesionálně, důvěryhodně a konečně odpovídá tomu, co už dávno zvládá v praxi.

Situace před změnou

Datasys měl za sebou desítky let zkušeností, špičkový tým a velké klienty.


Ale web tomu neodpovídal. Nepřehledný obsah, zastaralý design a žádný jasný příběh značky. Pro větší firmy zkrátka nepůsobilo, že jednají s hráčem jejich úrovně.

Dopady

Web nebudil důvěru. Ztrácel potenciál při prvním dojmu a místo aby podporoval obchod, často ho komplikoval.


Klienti tápali, co firma vlastně nabízí, čím se odlišuje a proč by jí měli věřit.

Jak z toho ven?

Bylo potřeba přestat řešit web jako vizitku a začít ho brát jako obchodní nástroj.


Základem bylo projít si celý obsah a strukturu od nuly, stanovit priority a vytvořit prezentaci, která bude přehledně, srozumitelně a důvěryhodně mluvit jazykem klientů.

Řešení

Odstranili jsme duplicity, zpřehlednili produktové portfolio a nastavili logickou navigaci, která odpovídá způsobu uvažování zákazníků.


Udělali jsme facelift designu. Místo těžkopádného designu dnes web působí profesionálně, čitelně a lidsky.


Výsledkem je online prezentace, která konečně reprezentuje sílu značky, zvyšuje její důvěryhodnost a otevírá dveře i k větším B2B zakázkám.

Datasys přišel s výzvou
Máme kvalitní služby, špičkový tým a historii, ale náš web to neříká... Nepůsobíme tak profesionálně, jak opravdu jsme.
Datasys věděl, že jejich web neodpovídá kvalitě služeb, ale zároveň nechtěl zcela měnit tvář značky. Firma má desítky prezentací, šablon a marketingových výstupů. Ty bylo potřeba zachovat.

Výzvou tedy nebyl rebranding, ale chytrý redesign. Otázkou tedy bylo, jak ze stávající vizuální identity vytěžit maximum a zároveň ji posunout o úroveň výš? Modro-zelenou kombinaci, která web provázela, jsme zachovali, ale přepracovali její použití tak, aby nekomplikovala čitelnost.

Stejně jsme přistoupili k celé vizuální komunikaci: vyčistit, zpřehlednit, neztratit značku, ale přiblížit ji cílové skupině.

A to je zpráva pro ostatní firmy: i postupnými kroky můžete výrazně zvýšit důvěryhodnost a použitelnost webu bez nutnosti bourat vše, co jste roky budovali.
Díky nové struktuře lidé nacházejí, to, co hledají
Nová struktura zjednodušila orientaci, zpřesnila cestu k obsahu a pomáhá Datasysu lépe komunikovat své služby i hodnotu.
Na základě dat z Google Analytics jsme určili priority. Nejdřív jsme přepracovali stránky s nejvyšší návštěvností. Celý proces jsme rozdělili do fází, abychom měli nad prací kontrolu a mohli vše promyšleně vyhodnocovat.

Namísto redesignu "na zelené louce" jsme stavěli na reálném stavu a chování uživatelů. To nám umožnilo zacílit úsilí tam, kde mělo největší dopad a zároveň zvládnout rozsáhlý projekt po částech, bez zahlcení týmu nebo provozu.

Nový web má jasnou strukturu, která odpovídá tomu, jak lidé skutečně web používají. Neztrácí se, ví kam kliknout a důležité informace mají hned po ruce. Výsledkem je vyšší spokojenost, delší návštěvy a větší šance, že se návštěvník stane klientem.
Osobní kontakt budí důvěru.
A zvyšuje šanci, že se někdo ozve.
Místo formuláře bez tváře teď návštěvníci vidí konkrétního člověka, který je na druhé straně. To dělá rozdíl v důvěře i počtu poptávek.
Na klíčových místech webu jsme doplnili tzv. garanta služby – konkrétního člověka z firmy, jehož jméno, obličej a pozice se zobrazují přímo u kontaktního formuláře.

Místo anonymního formuláře vidí návštěvník, s kým bude mluvit. To snižuje psychologickou bariéru kontaktu a dodává celému procesu lidskost a důvěryhodnost.

Web působí osobněji, otevřeněji a přirozeně budí větší důvěru.
Lidé se častěji ozývají, protože mají pocit, že píšou konkrétní osobě a ne neznámému systému. Drobnost, která může výrazně ovlivnit konverzní poměr.
Design, který zachovává identitu
a přitom funguje moderně a čitelně
Zachovali jsme klíčové prvky, zjednodušili strukturu a nastavili systém, který drží web pohromadě napříč stránkami i zařízeními.
Zachovali jsme vizuální kontinuitu napříč značkou, ale zjednodušili strukturu, zvýšili čitelnost a umožnili jednodušší škálování designu.

Díky systémovým boxům web automaticky funguje dobře i na mobilu, bez potřeby odděleného návrhu. A prvek zvýraznění pomáhá intuitivně vést pozornost.

Web působí profesionálně, jednotně a nadčasově. Návštěvník se rychle zorientuje, rozpozná důležité informace a lépe si zapamatuje silné stránky firmy.
Kontakt
Navrhnu web, který vám bude dělat skvělé jméno i byznys
Za sebou mám přes 150 projektů a 10+ let zkušeností, které mi umožňují navrhovat weby, co nejen vypadají dobře, ale hlavně vydělávají. To vše – udržitelně, srozumitelně a systematicky. Bez výstřelů do tmy.
Made on
Tilda