Realizace
K celému projektu přistupujeme agilně. Dokážeme tak rychle věci upravovat a adaptovat se na případné změny.
Celý proces provázely tyto části:
Wireframy
Cílem bylo do září stihnout klikací prototyp aplikace, který bychom mohli odprezentovat
v rámci focus group workshopu firmám jako Avast, McDonald's, Starbucks, Penny Market a dalším. V celém prototypu vzniklo cca 80 obrazovek.
Uživatelské testování
Na základě prvního konceptu, jsme si ověřili myšlenky a narazili na chyby v rámci uživatelského testování s kandidáty. Chyby jsme opravili a implementovali zpátky
do prototypu.
Design
Vytvořili jsme design systém na konzistentní komunikaci jak veřejného webu, tak webové aplikace. Mysleli jsme na použitelnost při výběru barev pro zrakově postižené. Aplikace je připravena na mobilní rozlišení. Obsahuje komponenty na míru, celkově 3 různé pohledy na aplikaci(firma, kandidát, admin).
Development
Hlavní funkcionalitou, která zabrala nejvíce času byl samotný algoritmus pro matching kandidáta a firmy. Vše je naprogramováno v jazyce PHP. Frontendová část se tvořila za pomocí klasického HTML/CSS/JS a Elementoru v rámci Wordpress řešení
proces