Na našich webových stránkách používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější zážitek tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na tlačítko "Přijmout vše" souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit "Nastavení souborů cookie" a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Přehled o ochraně soukromí
Tyto webové stránky používají soubory cookie ke zlepšení vašich zkušeností při procházení webových stránek. Z nich jsou ve vašem prohlížeči uloženy soubory cookie, které jsou klasifikovány jako nezbytné, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webových stránek. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak tyto webové stránky používáte. Tyto soubory cookie se do vašeho prohlížeče ukládají pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost se z těchto souborů cookie odhlásit. Odhlášení od některých z těchto souborů cookie však může ovlivnit vaše prohlížení.
WEBOVÁ PREZENTACE
Podlahy Berger
Nabízíme podlahy, které bychom si sami bez ostychu dali do interiéru
Jak to probíhalo?
Výchozí stav
Na doporučení jsme se dostali ke klientovi, který prodává prémiové podlahy. Nasazený web, který běžel na redakčním systému Joomla měl spousty duplicitních stránek, nefunkčních odkazů, nevyřešené SEO, responzivitu na mobilu, nekonzistentní vizuální styl a obsah, který nebyl moc dobře zformátovaný. Redesign webu a zjednodušení prezentace. Tak znělo zadání.
start
Nápad
Čím se odlišit. K dispozici máme pěkný showroom, spoustu vizualizací a fotek „z terénu". Postavit web na autentické komunikaci byl rozhodující faktor. Minimalistický a čistý design. Jednoduchost. Přehledná struktura a přímá cesta ke konverzní akci. V tomto případě poptávací formulář u detailu produktů a kontaktní informace dostupné na první dobrou.
idea
Realizace
Začal jsme auditem stávajícího webu. Sepsal, co je nefunkční, duplicitní a začal pracovat na nové mapě webu. Na to jsem napojil část se strukturou webu a členění obsahu. Vytvořil interaktivní prototyp webu s reálným obsahem. Nastavil nový vizuální styl a celkově prezentaci co nejvíce nasměroval k minimalistickému pojetí. Součástí byl i jednoduchý style guide.
Tomáš & Tomáš zpracovali a dali konzistentní tvář produktovému feedu. Napojili vše na Wordpress a soustředili se na filtraci produktů a samotný front-end webu.
proces
Výsledek
Web, který zažil velkou proměnu. Větší zacílení a řešení potřeb zákazníka. Jednoduchá správa obsahu, bez nutnosti volat s každou drobnou změnou externí firmě. Nastavený vizuální styl. Vyřešené SEO a analytika webu. Myslím, že tak velká změna se jen tak nevidí.